Vrácení, výměna, reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ


Zboží můžete vrátit bez udání důvodu v průběhu 30 dní od doručení zásilky. Vracené zboží nesmí mít viditelné stopy užívání, proto prosím při zkoušení dbejte zvýšené opatrnosti. Rezignovat je možno z celé objednávky nebo její části. V případě odstoupení od smlouvy Zákazníkovi vracíme celou zaplacenou částku, včetně poštovného, pokud Zákazník vrací pouze část objednávky, poštovné se nevrací. Internetový obchod casnaboty.cz vrací Zákazníkovi platbu za odeslané zboží tak rychle, jak jen to je možné (obvykle v průběhu 5 pracovních dní, počítáno ode dne přijetí zásilky). Platbu za vrácené zboží vyplácíme na číslo účtu, které bylo uvedeno ve formuláři o vrácení zboží.



Štítky a lepící pásku prosím nelepte přímo na originální krabici. Krabici obalte papírem nebo folií. Štítek nalepte prosím na zabalenou krabici.

Zakoupené zboží je třeba odeslat na následující adresu:

CASNABOTY,

ul.Svatopluka Čecha 663,

Karviná-Nové Město, 733 01


Do balíčku vložte prosím doklad o nákupu a podepsaný formulář o vrácení, dostupný zde:


pdfopenoffice

Pozor!!!

1.Vrácené zboží by mělo být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
2. Poštovné a balné hradí zákazník.
3. Vracené zboží bude přijato pouze tehdy, když bude odesláno s kompletním obsahem (spolu s výrobky zdarma, dárky, atd.), a samotné zboží a jeho doplňky nejsou poškozeny.
4. K vracenému zboží přiložte prosím vyplněný formulář vrácení zboží.
5. Nepříjímáme žádné zásilky na dobírku. Taková zásilka se automaticky vrací zákazníkovi.
.





VÝMĚNA


Pro výměnu si prosím vytvořte novou objednávku, a zboží odešlete na naší adresu jako vratku:



CASNABOTY,

ul.Svatopluka Čecha 663,

Karviná-Nové Město, 733 01


Pozor!!!

Zboží bude přijato pouze a jedině tehdy, když bude odesláno s kompletním obsahem (spolu s výrobky zdarma, dárky, atd.), a samotné zboží a jeho doplňky nejsou poškozeny.





REKLAMACE

Nezapomeňte, že v případě obdržení vadného nebo poškozeného zboží máte právo na reklamaci. Pro tu využijte formulář, který najdete níže. Reklamované zboží, prosím zabalte tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.


pdfopenoffice

Reklamované zboží zašlete na adresu :

CASNABOTY,

ul.Svatopluka Čecha 663,

Karviná-Nové Město, 733 01


V průběhu 14 dní zhodnotíme reklamaci, a budeme Vás informovat prostřednictvím emailu. V případě pozitivního zhodnocení reklamace, zboží opravíme nebo vyměníme. Vracíme rovněž částku za poštovné za zpětnou zásilku. Zašlete nám, prosím mailem kopii podacího lístku, na základě kterého Vám bude poštovné zasláno na účet. Při odesílání využijte, prosím služeb České Pošty (obyčejná zásilka). Pokud již reklamovaný model není skladem, vracíme náklady za odeslané zboží tak rychle, jak jen to bude možné (v průběhu 5 pracovních dní od zhodnocení reklamace). Peníze za vrácené zboží Vám zašleme na číslo účtu uvedené ve formuláři.

Pozor! Reklamace se nevztahuje na:

- výměnné části obuvi tj. podpatky,
- odřené nebo ochozené spodní části obuvi,
- mechanická poškození (odřeniny, natržení,...),
- nepřizpůsobení boty k noze,
- utržené nebo výrazně mechanicky poškozené ozdoby (mašličky, knoflíky, spony),
- mechanicky poškozené zipy,
- přirozené opotřebení obuvi,
- vydy vzniklé nevhodným ošetřením obuvi (np. promokání),
- barvení obuvi, které je způsobeno nadměrným pocením nohou, nebo promoknutím obuvi,
- vady vzniklé použitím nevhodných čistících prostředků,
- vady vzniklé praním obuvi v pračce,
- skvrny na obuvi vzniklé působením vnějších vlivů,
- zápach obuvi.
Výrobce:
Kód výrobce:
Záruka:
Zobrazit všechny detaily
Zavřít
Načítání karty výrobku
V rámci našich stránek používáme soubory cookies . Můžete kdykoliv změnit nastavení cookies ve Vašem prohlížeči.
Zavřít
pixel