FAQ

1. Kdy je otevřena kancelář zákaznických služeb?
Kontakt s kanceláří je možný od pondělí do pátku od 9:00 do 15:00.
2. Jak probíhá proces vytváření objednávky?
Chcete-li zadat objednávku, přidejte vybrané produkty do košíku. Pokud jste si vybrali konkrétní model, vyberte požadovanou velikost a klikněte na PŘIDAT DO KOŠÍKU. Poté můžete zvolit POKRAČOVAT V NÁKUPU nebo přejít přímo na POKLADNU. Po výběru způsobu doručení a platby, který vám nejvíc vyhovuje, budete moci provést platbu.
3. Mohu provést objednávku telefonicky?
Ano. Zákaznická linka je otevřena od pondělí do pátku od 9:00 do 15:00.
4. Mohu zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla odeslána?
Zrušení objednávky je možné pouze v případě, že ještě nebyla předem zaplacena. Je také možné provést změny v objednávce.
5. Lze změnit dodací adresu v již vytvořené objednávce?
Změna doručovací adresy je možná před uskutečněním platby za objednané zboží.
6 .Jsou přijímány zahraniční objednávky?
Na webu CASNABOTY plníme pouze objednávky z České republiky.
7. Je pro vytvoření objednávky nutná registrace zákazníka?
Ne, nákupy lze provádět i bez vytvoření účtu. Máte-li účet, můžete sledovat historii vašich objednávek a vrácení.
8. Mám možnost vidět předchozí objednávky a vrácení zboží?
Pouze registrovaní zákazníci mají přístup k historii objednávek a reklamací. Chcete-li jej zobrazit, přihlaste se ke svému účtu CASNABOTY.CZ Na kartě objednávky najdete přehled dokončených objednávek a informace o vrácení.
9. Budu mít aktuální informace o mé objednávce?
Po zadání objednávky Vám zašleme e-mail s potvrzením nákupu. V den odeslání objednávky obdržíte další e-mail.
10. Jak si mohu být jistý, že objednávka byla vytvořena správně?
Po zadání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením nákupu. Registrovaní zákazníci mají možnost kontroly ve svém účtu. Pokud neobdržíte potvrzení, proces mohl být přerušen. Obraťte se na kancelář pro obsluhu zákazníka a objasněte situaci.
11. Mohu provést objednávku pomocí mobilních zařízení (iPad, smartphone, tablet)?
Ano, objednávky můžete zadávat pomocí mobilních zařízení.
1. Jak mohu zaplatit za svou objednávku?
Platbu lze provést prostřednictvím internetového bankovnictví, PayU (platba kartou) a na dobírku platbou kurýrovi.
2. Obdržím potvrzení platby?
Neposíláme potvrzení o zaplacení objednávky, objednávka je však převedena k provedení ihned po připsání platby na náš účet. Po zabalení objednávky a vystavení prodejních dokladů zasíláme informace na e-mailovou adresu.
3. Mohu vytvořit objednávku bez DPH?
Ne, na CASNABOTY.CZ můžete zadat pouze objednávku s DPH. Chcete-li zakoupit „bez daně“, navštivte adresu www.hurt.czasnabuty.pl nebo nás kontaktujte na e-mailu: dagmara@czasnabuty.pl
4. Je možné vystavit fakturu na firmu?
Ne, za každou objednávku vystavujeme fakturu pro fyzickou osobu. Chcete-li nakupovat pro firmu (včetně objednávek bez DPH), přejděte na adresu hurt.czasnabuty.pl nebo nás kontaktujte e-mailem: dagmara@czasnabuty.pl.
5. Proč byla moje platba přes internet / kartou zamítnuta?
Mohou existovat různé důvody pro odmítnutí online plateb. Nejběžnějšími příčinami jsou technické problémy nebo technická přerušení platebního systému. Pokud stále nemůžete transakci dokončit ani po několika pokusech, kontaktujte prodejce.
6. Co jsou IBAN a BIC?
IBAN (International Bank Account Number) je číslo, které představuje všechna tuzemská čísla bank. BIC (Business Identifier Code) je mezinárodní standardizovaný bankovní kód, díky kterému je banka jednoznačně identifikována po celém světě. DORUČENÍ
1. Jak dlouho trvá doručení?
Zásilky jsou doručovány do 3 pracovních dnů od data odeslání.
2. Jakou přepravní společností bude objednávka doručena?
Balík bude doručen prostřednictvím

a) Česká pošta

b) Místo odběru – Zásilkovna

c) GLS
3. Může se moje dodací adresa lišit od mé fakturační adresy?
Ano, faktura se generuje dle fakturačních údajů, dodací adresa se může úplně lišit. Pokud si chcete objednat doručení na pracovní adresu, zadejte do formuláře pro doručovací adresu název Vaší společnosti.
4. Jak mohu sledovat svoji objednávku?
Po odeslání balíčku vám zašleme e-mail s jeho číslem. Od této chvíle budete moci na webových stránkách dopravce zkontrolovat, kde se vaše zásilka nachází.
1. Jak vrátit zboží?
Pokud chcete zboží vrátit, je nutné vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy a zaslat společně se zbožím na následující adresu:

CASNABOTY.CZ
ul.Svatopluka Čecha 663
Karviná-Nové Město, 733 01

Kupující zboží odesílá na vlastní náklady.
2. Je možné zboží přímo vyměnit?
Ne. Pro výměnu zboží je nutné zboží vrátit a vytvořit a zaplatit novou objednávku.
3 .Kolik času mám na vrácení zboží?
Na vrácení zboží máte 30 dní od data doručení zásilky.
4. Kdo hradí náklady spojené s vrácením zboží?
Náklady na vrácení zboží hradí zákazník.
5 . Jak dostanu zpět své peníze?
Vrácení peněz bude provedeno podle způsobu platby zvoleného při vytváření objednávky. Pokud jste si vybrali dobírku, je nutné do formuláře zadat číslo svého bankovního účtu.
6 .Obdržím potvrzení o doručení v rámci odstoupení od smlouvy?
Ne. Zákazníka informujeme až po vyřízení vráceného zboží, opravnou fakturu obdržíte také e-mailem.
7. Jak dlouho budu čekat na vrácení peněz za vrácené zboží?
Peníze vracíme do 10 pracovních dnů.
8. Nabízí obchod vrácené zásilky?
Ne.
9. Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?
Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem je třeba zaslat na následující adresu:

CASNABOTY.CZ
ul.Svatopluka Čecha 663
Karviná-Nové Město, 733 01.

Na reklamaci odpovíme do 14 dnů a o jejím zvážení Vás budeme informovat e-mailem. Především, pokud je to možné, opravíme nebo vyměníme reklamované zboží za plnohodnotné zboží. Vrátíme Vám také náklady za odeslání reklamovaného zboží. Pokud již nemáme zboží k výměně, vrátíme Vám platbu za zboží do 7 pracovních dnů.
1. Je registrace na serveru CASNABOTY.CZ zpoplatněna?
Ne, registrace je zcela zdarma a má mnoho výhod.
2. Zapomněl jsem heslo - jak jej mohu obnovit?
Při přihlašování vyberte možnost „Zapomněl jsem přihlašovací jméno nebo heslo“. Po zadání e-mailové adresy uvedené při vytváření účtu Vám zašleme zprávu o vytvoření nového hesla.
3. Mohu své údaje změnit sám?
Ano, pokud chcete změnit své osobní údaje, musíte se přihlásit ke svému účtu obchodu a přejít na kartu Váš účet >> Osobní údaje.
4. Jak mohu smazat svůj účet?
Zašlete nám e-mail s žádostí o zrušení Vašeho účtu a odstranění Vašich osobních údajů.
5. Co je to newsletter a jaké jsou výhody jeho předplatného?
Newsletter je zpráva zaslaná e-mailem nebo SMS, která obsahuje informace o našich aktuálních akcích, slevových kupónech nebo výprodejích. Přihlášení k odběru newsletter je zcela zdarma. Zákazník navíc obdrží jednorázový kód se slevou 200 Kč , který lze uplatnit u objednávek nad 1000 Kč.
6. Jak se mohu přihlásit k odběru newsletteru?
Chcete-li se přihlásit k odběru newsletteru, zadejte svou e-mailovou adresu do pole PŘIHLÁSIT SE DO NEWSLETTERU ve spodní části stránky. Při registraci účtu je také možné se zaregistrovat k odběru newsletteru a newsletteru SMS.
7. Proč nedostávám newsletter, i když jsem se zaregistroval?
Po přihlášení k odběru newsletteru obdržíte zpětný e-mail s aktivačním odkazem. Chcete-li jej aktivovat, musíte kliknout na tento odkaz. Pokud tento e-mail neobdržíte, zkontrolujte prosím spam.
Výrobce:
Kód výrobce:
Záruka:
Zobrazit všechny detaily
Zavřít
Načítání karty výrobku
V rámci našich stránek používáme soubory cookies . Můžete kdykoliv změnit nastavení cookies ve Vašem prohlížeči.
Zavřít
pixel